låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 31 juli 2011

Juli månads sista dag..

ja då har vi kommit till slutet av månaden, och vad har då Juli gett oss...
en massa sol, men också en hel del regn med kraftiga åskoväder..
många har kanske haft sin semester och börjar jobba igen, medan andra kanske precis ska börja sin semester...

min har börjat och i början på veckan ska vi åka till Öland...
kan ärligt säga att jag aldrig mått sämre än idag...
från ren panik till hysterisk gråt, vad ska jag ta mig till...

det är inte bara just det att vi ska dit igen till mitt före detta paradis, som förra året förvandlades till ren tortyr, då jag bara mådde så dåligt..
nej det är alla förberedelserna innan...

vad ska man packa..?
vad kommer det att bli för väder, ska man packa dubbelt..?
och som vanligt packar man alldeles för mycket...
och jag sitter här med en lista, den femte ska jag tillägga och då har jag inte börjat gå in på kläderna än, utan allt annat och allt som ska köpas och göras innan vi kan åka...

samma helvete varje år, och i år är det värre än vanligt för jag kan inte sortera bort det från all annan skit jag tänker på så snart känns det som om hela huvudet ska gå sönder, har en fruktansvärd värk..
och efter en jobbig natt har det inte blivit bättre precis...

som sagt ingen bra avslutning på Juli än, men kanske...
sista dagen på turneringen så ikväll kommer mannen hem lite tidigare och vi tänkte faktiskt avsluta kvällen med lite bio...

har ju inte sett honom på hela helgen, så det ska bli kul att bara göra något vi två..
hoppas bara det går, så det inte blir för mycket för min kokande hjärna att ta in..
men jag är helt inställd på det...

Harry Potter sista delen i 3d och i morgon får ni förhoppningsvis höra allt om det, ska först iväg och ta sprutan som jag brukar, undrar vilket ben det blir som domnar bort den här gången..

hoppas ni får en skön kväll allihopa..

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar