låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 6 juli 2011

...idag är en bra dag...

Tack gulliga Tina för det, tänker ha på mig det varje dag och bli påmind om hur mycket du betyder för mig och hur stort och varmt ditt hjärta är... <3



















 
vill också passa på att gratulera på bröllopsdagen...

9år som man och hustru... STORT
kortet borde ha kommit fram, och kom ihåg att det är skrivet från hjärtat,
allt som står i det är äkta och sant...

ni är fantastiska, men glöm inte bort de små ögonblicken, ta vara på dem och tänk på att alla inte får chansen att uppleva äkta, ärlig kärlek, precis som den ni delar. Älskar er <3

så blev det någon bio..??
ja det blev det faktiskt, var lite osäker till en början, då jag varit sängliggande mest hela dagen.
och jag hade faktiskt längtat efter att få se den här, sedan jag såg trailern på den i 3d och höll på att trilla omkull...

jag pratar naturligtvis om Transformers 3 i just 3d, och ja den hade riktigt häftiga effekter och att se den i 3d, ja vad säger man... 
det är ju en helt annan dimension som öppnar sig och man hamnar liksom i kärnans mitt...
det är häftigt och ska verkligen upplevas på bio..

nu väntar vi bara på sista delen av Harry Potter, är säker på att den kommer att höja sig flera nivåer i 3d, återstår att se, nästa vecka har vi ju premiären och det blir nattbio,
och vem jobbar då...
Jag, men det ska faktiskt bli ganska kul, alltid roligt med Tina.

det har faktiskt varit en hyfsad dag idag, jag har lyckats avvärja några attacker och kunnat meditera utan att bryta ihop.
det blev en tidig morgon, då jag hade ett möte vi 8, men sedan fick jag min efterlängtande kopp med cappuccino













eftersom jag var sängliggande igår och ingen fick, smakade den extra bra idag, tillsammans med ett avsnitt av Grey´s anatomy. Sedan har jag faktiskt tagit mig en liten promenad, var sjukt jobbigt...
när man går gatan fram och för varje steg man tar sig framåt, så känns det som om vägen bara blir längre och längre och man aldrig ska komma fram..

och när man kommer hem, låser dörren bakom sig och sätter sig på hallgolvet är man helt slut, men jag lyckades styra bort de värsta känslor och jag kramade mitt fina halsband och tänkte på vad det stod...
sedan tvättade jag en maskin, betalade några räkningar och nu softar jag bara lite i soffan..

hade det inte varit så varmt ute, hade jag tagit på mig mitt rosa underverk som jag fick på posten igår och som ni säkert alla redan har sett..
älskar den, men just nu är den lite för varm..

imorgon ska vi ta den där promenaden som inte blev av i måndags, för mitt sms försvann någonstans på vägen och kom aldrig fram, hoppas jag orkar bara, annars får vi nog kanske bara sitta och prata, det brukar fungera det också...

kvällen kommer väntas med mycket vila, för nu är jag riktigt trött...
men tänkte avsluta med den här fina hjärtat som satt på paketet med mitt fina halsband..

för det är så sant, du är unik, glöm aldrig det




/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar