låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 19 juli 2011

inte så chockande men idag är det tisdag..

alltså, åskskurar är något särskilt...
det är sällan det kommer en skur, men att få solen emellan skurarna var trevligt i alla fall.

inte jätte tidig morgon, men då det var dags för en tripp till frissan, fick man ändå pallra sig upp.
och kanske är det så att när jag har saker inplanerade hyfsat tidigt och kommer upp så brukar morgonen fungera...

morgonen ska jag tillägga, för resten av dagen..
nej nu tackar jag för mig, typ..

fattar inte hur mycket jag kan sova egentligen...
alltså jag sover ju nätterna igenom, men sedan fram på eftermiddagen när man har gjort sina åtaganden på morgonen då blir det filt och kudde i soffan och vad gör jag...
jag sover nån timme eller två...

förr, då kunde jag inte sova när det var ljust ute och speciellt inte mitt på dagen..
vad är det som händer, är det alla mediciner som gör mig så trött och orkeslös att jag somnar..
eller är det något annat allvarligt fel på mig....

jag lovade mig själv att inte diskutera så mycket av de här tråkiga grejerna idag..
utan tänkte försöka få till att jag faktiskt ändrade frisyr, trots att jag bland alla mängder av häftiga kortklippta frisyrer i alla tidningarna de hade inte hittade ett dyft, men i samråd med urgulliga Ida fick vi till det...

jag gillar inte närbilder, definitivt inte på mig själv..
och i detta läge då man inte mår bra, så syns det tydligt i hyn, men kanske kan ni ändå få en liten bild av hur bra det faktiskt blev och hur helnöjd jag är...




























så här ska det vara, om det inte framgår så bra av bilderna...
ena sidan är rakad, medan den andra sidan är betydligt längre..
frisyren är osymmetrisk, och det känns skönt att ha det kort och snyggt inför sommaren..

imorgon gäller biojobb...
jag behöver inget säga, för vid det här laget vet ni att jag känner det i hela kroppen..

och underbaraste goa Linda L, du får veta hela den osminkande sanningen, för du vet hur den är och du kan hantera den, även om du borde ta mer hand om dig själv än om andra...
hoppas ni får några ljuvliga dagar på Öland <3

en annan go bild jag bara måste visa på ett av våra gosse monster som har kommit på att mjölk...
ja det är himla gott även om det befinner sig i ett ganska högt glas..
man har ju lång tunga..





















naturligtvis var glaset helt tomt när han började, så han har inte fått i sig så mycket...
gosse grisen...

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar