låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 20 juli 2011

Alltså nu får det vara nog...

Var kommer alla dessa hemska tankar ifrån...
Varför drömmer jag mardrömmar om uppskurna handleder, bilar som krossats mot bergväggar, att plötsligt bara kasta sig framför tåget....

Vad är det för fel....
Tar det aldrig slut....

Sömnlösa nätter, ångest inför jobbet, alltså sluta nu...
Jag vill inte längre...

Det är så mörkt fast solen faktiskt är framme..
Hur länge till ska jag orka....

Jag dör inombords lite varje dag, undrar vad som blir kvar...

Ska jobba ikväll, masken på, men alltså hur länge kommer den att hålla...

Jag kvävs...

Skickat från min äppelskrutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar