låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 1 juli 2011

En bra torsdagskväll...

Jag hade oddsen emot mig, men det är väldigt skönt att övervinna dem. Trodde stenhårt att jag skulle bryta ihop på kvällen, efter allt jag varit "tvungen" att göra...


Naturligtvis så är det ju bara jag som tvingat mig, ingen annan, och sedan satt vi ju faktiskt ute i den sköna sommarkvällen...


Och visst har vi haft några ljuvliga sådana nu, tyvärr så påverkar det mig inte positivt, skulle önska att solen och värmen ville göra allting lite lättare, men så funkar det inte här.


Är glad för din skull Linda för jag vet att dina leder mår mycket bättre i värmen <3


När man tar ett extra djupt andetag och inte försöker forcera fram saker så går det oftast bättre. Tog en noggrann genomgång av mina hörlurar igår, och lärde mig hur de fungerade och de funkar hur bra som helst.....


En sak ska dock tilläggas, somnar man med dem, vilket jag oftast har gjort med de andra som ni vet, så har man rätt ont i öronen efter. Då de sitter med en bygel bakom örat....
Ja ni förstår själva, men trots det så lyckades jag somna med dem, och det är ett gott tecken.


Min underbara man beställde en adapter till mig igår, så nu kan jag snart ladda den som jag vill också.

Så funkar det, tar man bara ett litet steg tillbaka så löser sig vissa saker i alla fall, och idag kommer förmodligen min ziperall också, fick ett meddelande från posten igår.


Jag nämner inte dagen, orkar inte just nu, och som ni förstår är jag kvar i sängen..
Kanske orkar jag gå upp...

/kram

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar