låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 9 juli 2011

En tröttsam dag...

Det skulle bli en dag tillsammans med maken, men ni vet ju lika bra som jag vad som händer när man tänkt sig något....
Det blir aldrig som man tänkt sig...

Det har varit bra väder, men inomhus trivs jag nog ändå allra bäst. Ensam med mig själv och mina tankar, som jag till viss del önskade att jag slapp..

Men inne får jag vara ifred, med en filt och en kudde i soffan, tillsammans med två goa katter också naturligtvis..

Det har varit en tuff dag och då känns det som om alla elementen är emot en. Hörlurar som klipper ljud när man använder dem och ibland är helt tysta.

Och äppelskrutten börjar förlora nätverk lite då och då, den tappar kontakt med telenor, vilket aldrig hänt så ofta som nu..

och jag, ja jag klarar inte ens dessa motgångar utan att känna stress och panik och istället för att ta det lugnt ska jag göra tusen saker så jag slipper tänka så mycket..

Nivån av stress och ångest i min hjärna är så hög att den definitivt är på bristningsgränsen, och det finns en hel del jobbiga saker jag förmodligen måste ta tag i..

Ska börja i liten skala med att skriva brev och sen får vi se vartåt det lider. Det är alltid jobbigt när det är personer i ens närhet..

Vi har precis avslutat kvällen, med en i mitt tycke mycket bra film "black swan", inte svårt att förstå att Natalie Portman fick en Oscar för den rollen, den var verkligen speciell...

Jag hoppas att ni har haft en bra dag och kanske blir det en bra dag för mig imorgon...


Skickat från min äppelskrutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar