låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 11 juli 2011

alltså... vad är detta

Egentligen har jag faktiskt inget att skriva om den här dagen...
och vad beror det på...
jag har sovit bort hela dagen...

inte gjort ett smack, tagit min filt och kudde och legat hela förbannade dagen i soffan..
Ja, man får väl vara glad att jag kom upp och fick bäddat och ätit frukost,
men ska det vara så här..?

okej, det var en bra dag igår, men det ska inte behöva bero på det eller ska det..?
en dålig dag ska inte behöva vara en konsekvens av en dålig, eller var det inte så ?

men ärligt, nu har jag börjat tvivla..
ska smärtan aldrig gå över, för hur mycket jag än försöker söva bort den, så är den ju kvar när jag vaknar och idag är inget undantag...
imorgon kommer heller inte vara ett undantag..

fast imorgon är jag fast på bion hela natten, med premiären av Harry Potter..
visst sa jag att det skulle bli roligt, och det kommer säkert att bli en hel del att göra på nattbion..
men jag orkar inte mer, jag orkar inte spela den där rollen längre..

jag orkar inte...
låt mig bara få slippa...

....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar