låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 25 juli 2011

trött på ringande telefoner...

jag vet ju hur det är den här tiden...
men just nu stör det mig mer än vanligt...
hela tiden denna ringande telefon, är så trött på Depeche Modes låt "personal jesus"...
men efter helgen blir det väl lite mer lugn och ro..

det är naturligtvis Dukey´s tourney jag pratar om, denna händelse för alla intresserade av amerikansk fotboll, och har man en man som sitter i styrelsen och vad det nu mer kan vara, ja då ringer telefonen..
tror inte det skulle bli någon turnering om det inte vore för honom..

men just nu när jag mår så helvetiskt dåligt, så känns det extra mycket..
han skulle släppa allt för mig, det är inte det det handlar om, och när han läst detta inlägg kommer han att säga att han kan lägga av om jag vill...
jag vet det för jag känner honom...

men absolut inte, han får inte lägga av...
han brinner ju för detta, och en vecka vad är det egentligen..
jag kommer säkert att må skit nästa vecka också...
och då blir det skönt när det är tyst på telefonen, helst skulle jag nog vilja att han stängde av ljudet när vi åker till öland, så det verkligen blir tyst och lugnt..

ja vad ska man göra, han har sitt just nu och det är fullt upp..
och här sitter jag med mina tankar och känslor...
kramp i hela kroppen har jag haft hela dagen, och tårarna kommer med jämna mellanrum...
men det är bara att bita ihop...
eller hur är det...?

ska iväg och jobba om några timmar, vet inte riktigt hur det ser ut...
det är mycket som är osäkert och bortom min kontroll...
och ja, lite panik på det...
what else is new...

skönt att det bara är två dagar kvar, sedan blir det lite semester från bio och annat..
önskar semester från mig själv, men det går nog inte va..??

till sist ett bamse Grattis till världens bästa Mira på hennes 12 årsdag, du är toppen :)
Ta hand om dig lilla vännen...

en liten slapparbild som avslutning, fler än jag som trivs i min rosa ziperall..                                                                




1 kommentar: