låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 4 juli 2011

Vet inte riktigt hur det här blir...

Har haft min värsta dag någonsin, och hela huvudet har exploderat av sådana tankar och känslor att de inte borde få finnas där, det borde finnas en spärr någonstans...

Men så funkar det inte...

Fick en inbjudan till en promenad idag, vet inte riktigt vad som hände där min vän, jag vet att något måste ha hänt, antagligen blev du kvar längre på jobbet än du tänkt dig eller så dök något annat upp. Jag vet hur fullt upp ni har med allt. Du finns där för mig och jag vet det och älskar dig för det <3

Men ibland läser man in mer i saker än vad som är nyttigt. Tyvärr kan jag inte ta mig någonstans med bil, då jag tydligen har en tendens att sluta ögonen när jag sitter bakom ratten och då är liksom inte fokus där det ska va...

Just nu känner jag mig bara så trasig..

Orkar inte mer just nu, kvällen på bion tog knäcken på mig totalt, och då pratar vi inte om jobbiga besökare...
Vissa borde kanske tänka om..

/ Å

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar