låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 1 augusti 2011

Grattis brorsan :)

Ja idag har vi varit hemma hos min lillebror och hans underbara fru, grillat gott och bara haft trevligt..
Tack för en fin kväll :)

Annars har den här dagen varit skitjobbig..
Fick min spruta, andra benet som domnade bort den här gången, fixade ut biljetter till brorsan, som blev lite överraskad när han insåg att det inte var Harry Potter han skulle se utan bridesmaids

Så åter till Harry Potter....
Visst såg vi den och så grym den var, 3D är verkligen så häftig. En mysig avslutning av juli och helgen....

Idag hade jag en massa planer och vad brukar hända då....
Precis det går åt skogen totalt och en ångestattack...
What else...

Mannen fick göra det mesta idag och jag försökte slappna av, gick väl så där...
Och sedan en snabb sväng till svärföräldrarna ute i Örlen..
Och någon behöver bli inlindad i bubbelplast, för svärmor hade lyckats trilla för tredje gången i år, tack och lov har hon inte lyckats bryta något....
Men alla blåmärken....
Bubbelplast javisst....

Hela kvällen har vi tillbringat med att leta efter en liten mojäng till äppelskrutten, utan resultat och nu vet vi inte var vi ska leta längre...

SUCK !!!!

Imorgon åker vi, stressad, nervös absolut..
Inget packat än, så morgondagen ser jag inte framemot..
Undrar hur det blir..?

Har listan hyfsad klar, men min erfarenhet säger mig att det inte kommer att hjälpa...

Kanske hinner jag blogga innan vi åker, annars hörs vi från Öland och då kan det bli vad som helst, hoppas hinna fota lite mer och visa er den vackra sidan av Öland, för den finns där...

God natt vänner...

/XOXO


Skickat från min äppelskrutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar