låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 3 juli 2011

Grattis mitt hjärta på 42årsdagen :)

Ja det är hans dag idag.
Jag är glad att jag orkade komma upp till frukosten och fick vara med när han öppnade sina paket,

ni har redan sett dem inslagna...

och det här hittade vi inuti..




















en sten till webergrillen, till pizza
och ni som vet vad som oftast har pågått i köket här när jag har varit på jobbet,
brödbakning..
nygrillat bröd vad sägs om det va..??

och i ett annat litet paket dolde sig det här...













en skiva med Bo Kaspers Orkester...
ingen favorit, men vad gör man inte för sitt älskade hjärta <3

i eftermiddag väntas middag ute i Örlen, som alltid...
jordgubbstårtan har bytts ut mot jordgubbar och glass..
till middag vankas grillad oxfilé, ska bli himla mumsigt...

orkar inte ta tag i mina egna problem idag, det är ett helvete..
och tankarna är hos så många runt omkring mig också,

Linda det kommer att gå hur bra som helst på sjukhuset i morgon, och när du kommer igång med saker och ting ska det du se att det blir lite lättare, för du har något att se framemot, ett mål att uppnå.

vad som än händer, så sluta aldrig vara du, för det kan aldrig några siffror eller liknande ta ifrån dig, oavsett vad ett dumt formulär säger till dig. Glöm aldrig bort att vara DU, för du är fantastiskt <3

min älskade livskamrat stort grattis, utan dig funkar jag inte...
Du är allt för mig, och jag älskar dig för den omtänksamma underbara man som du är..

Stort Grattis Älskling <3

orkar inte öppna mitt hjärta just nu, för smärtsamt...

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar