låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 27 juli 2011

underbara vänner

det är lättare att räkna upp de dagar som jag funkar - då de är betydligt mer lätträknade än de dagar som jag inte fungerar, som idag till exempel..
men jag ska försöka att inte fokusera så mycket på det idag..

just nu känns det som om lugnet infunnit sig här utanför på gården, en och annan grill är tänd..
känner dofter av grillat, som verkligen är underbart gott...
tyvärr ingen grill här hemma ikväll..
mannen är i Ulricehamn och dömer fotboll...

jag tror säkert att jag skulle få komma över till grannarna om jag bett dem, för det finns ingen större gästfrihet än här på gården, men ni känner mig - skulle aldrig hända...
åtminstone inte ensam...

man önskar klart att man vore mer öppen och spontan, som när man var liten..
vilket visserligen kunde ställa till både ett och annat när man helt plötsligt var borta..
men sådan var jag, som säkert de flesta ungar..

idag handlar det om alla dessa underbar vänner jag har i min närhet...
och idag fick jag ett jätte fint meddelande av min underbara kusin, värmde hela mitt hjärta och tack för att du finns <3.

även underbaraste goaste Colle, jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig och hur varje liten hälsning och kommentar du gör får mig att bli rörd till tårar...
du är allt för mig vännen, all min kärlek till dig <3

ni vet alla att ni finns i mina tankar och även om min värld är sluten just nu, så betyder inte det att jag glömmer er, och alla som följer min resa, orkar lyssna...
Tack från djupet av mitt hjärta...

det växlar upp och ned just nu, bättre blir jag inte...
kan inte se det än i alla fall...

min älskade make, min värld...
vilket helvete vi har haft med min sjukdom...
men utan dig vad vore jag då..?
all min kärlek till dig <3

önskar ni alla får uppleva den kärlek jag får från min man, men också att ni har underbara vänner som jag, ta dem aldrig för givna, det skulle jag ALDRIG göra..

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar