låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 9 augusti 2011

bröllopsdag och förlovningsdag

ja hur det nu än gick till så den enda dagen vi har haft regn nästan hela dagen var på våran bröllopsdag, och som traditionen tidigare har visat så har solen ALLTID lyst på våran bröllopsdag..

hur som helst, detta är inlägget som inte kommer att ge er någon status om hur jag mår, utan jag tänkte visa er lite mysiga, och galna bilder i detta inlägg...

som sagt bröllopsdagen var tänkt på stranden med champagne...

























men att sitta inomhus med levande ljus och äkta rosa champagne och god choklad...
det är inte fy skam...
glasen fick vi av mamsen på vår första bröllopsdag, och vi använder dem alltid varje år..










lite häftigt att de goda pralinerna faktiskt är gjorda här på Öland..
och serverades på efterfesten till nobelfesten... det ni...

lite paket blev det också, kanske mest för att vi varit förlovade i 10år...
visst är det stort...












mitt fina paket, med ordet kärlek stavat på flera språk...
och vad var det i det...














en fin berlock, och som alltid så tänker han på att det ska betyda något...
och visst gör den det, vår kärlek som alltid vinner i längden...

mannens paket...














nu har jag en annan rolig sak att visa er..
jag tvättade mina rosa crocs och så här blev resultatet...

före....




















efter...




















snacka om skillnad eller hur..?
tom färgen försvann och blev ljusare, vad sägs om det va???


häromdagen såg vi på hipp hipp på teve och vem älskar inte Morgan Pålsson...
men jag har hittat en efterträdare, som passar riktigt bra...





















nu till något helt annat som jag inte riktigt lyckades fånga så bra på bild..
men jag kan säga att det var ett riktigt åskoväder över oss i går kväll, och inte helt lätt att få med på bild, men försöker ni kanske ni kan se något där...

























och med denna avslutar vi för idag...

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar