låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 3 augusti 2011

Strand..

Ja, den är fantastisk det får man inte glömma...
hur förbannat jobbigt det än är att vara här så när man är på stranden..
den delen där nästan ingen annan är, där hundarna får bada och glasskioskerna lyser med sin frånvaro..
där trivs jag...

man kopplar bort hundarna som skäller och en och annan människa som hörs någonstans..
man hör vågorna slå mot stranden och vinden som viner i vassen..
mitt paradis på jorden...

och i ett litet ögonblick glömmer man bort var man är..
men så kommer man upp på campingen, en camping som rymmer runt ca 10000 personer när det är fullbelagt, och jag kan nog med säkerhet säga att det belagt till 85% så det är MYCKET folk här för att vara så sent på säsongen...

jag mår inte bra, jag kan inte säga det...
men på stranden får jag faktiskt det lugn och den fristad som jag behöver...
önskar jag kände så med allt annat också...

det är inte lugnt här, och hur man än försöker att koppla bort allt surrande runtomkring så funkar det så där, men som jag sagt tidigare....
nu är vi här och än ger jag inte upp..

idag har solen lyst på oss hela dagen, och det bränner lite här och där, men inget allvarlig...
förmodligen var det ganska varmt i havet, men det kändes ganska kallt, men två dopp fick vi till...
inte kan man vara på stranden utan att bada, det funkar ju inte..

snart dags för middag, kvällspromenaden avklarad, campingen runt på ca 1h och jag gjorde det...
imorgon är en annan dag, men idag ja jag fixade det på något sätt...

tack hjärtat mitt, för att du håller mig hårt i handen och håller mig på rätt spår...
älskar dig av hela mitt hjärta...

Tack alla underbar goa vänner som följer bloggen..
ni är inte bortglömda och alla fina kommentarer <3
må så gott och tack för att ni fina finns i mitt liv....

kram från en något rödlätt Åsa

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar