låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 26 augusti 2011

förbannat...

visst udda upplevelser, men det enda de är...
precis.. ångestattacker...
och man kan tycka och känna att man kan skämta bort det...
men det är varken udda eller roligt...


värre för varje dag, attackerna kommer tätare och blir svårare att avstyra...
det värker i hela kroppen och skakningarna verkar inte upphöra..
jag är på bristningsgränsen och vem ska jag prata med..
vem förstår...
riktigt förstår...

dagarna går och jag väntar på min kallelse...
men inget verkar hända...
samtidigt känns det lite skrämmande...

tänk om allt inte kommer fram i utvärderingen...
tänk om det inte funkar alls....

så förbannat trött och det känns som man går runt i cirklar...
jag börjar dra mig undan mer och mer...
och känner att kan jag undvika situationer med grupper av människor så gör jag det...

visst jag ska ta mig till jobbet och jag ska göra som jag brukar..
men vet inte om det funkar idag..
med tanke på veckan som varit, så vet jag faktiskt inte...

jag vill bara stanna i sängen...

alltså skit...
jag orkar inte mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar