låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 14 augusti 2011

Total zombie...

Hur ska jag säga det här egentligen, men åt helvete med allt idag...
Skulle inte gått upp ur sängen..

Fötterna är som klumpiga tegelstenar och så tunga att jag inte klarat att ta mig nedför trappan..

Jag hade en diskussion med mig själv om vädret spelar roll, då var jag helt övertygad om att så inte var fallet, nu är jag inte så säker längre....

Har inte varit uppe mer än på toa, sover emellanåt och känner mycket mörker och smärta...

Kramp ut i fingerspetsarna och en blytung kropp, tårarna försöker jag hålla tillbaka, vet inte varför, ibland är det bara så skönt att få gråta...

Hjärtat arbetar febrilt och huvudet är snart på väg att explodera, susar i örat och helvetet är här igen...

Orkar inte med i svängarna, vet inte hur jag ska kunna planera något, när jag aldrig vet hur jag kommer att må.

Hur ska jag kunna planera mina arbetstider när jag inte vet hur jag kommer att må...

Allvarlig, vad fan är meningen med det här, orkar inte.... Vill inte längre.

Skickat från min Iphone

1 kommentar: