låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 16 augusti 2011

dagens sista..


det slutade inte riktigt blåsa idag, och lite regn kom det också, men betoning på lite...
jag fick min promenad och tog en vända uppe i spåret medan mannen hamrade på förrådet.
















































tog några bilder på vägen också, och det är vackert där uppe...

man märker att hösten är på väg, och det känns i vinden och alla löven som faller ned på marken där man går.
Hösten, ja vad ska man säga, ingen favorit årstid, men samtidigt har jag lärt mig att mina "besvär" inte är så väderberoende som jag trodde, så kanske, bara kanske slipper jag min vardagsångest/depression i höst och kan koncentrera mig på annat, vem vet...

ville också passa på att berätta att det blev en hel del kräftor i dag, 85st..
kanske inget att räkna med varje dag, men en toppenbra början..
starkt jobbat med burarna mannen min och svärfar...

jag är lite lagom trött, det har tagit mer på min energi idag än jag riktigt vill erkänna, och då brukar det tendera att gå åt fel håll som ni vet...
önskar en lugn natt utan mardrömmar, kanske...

sov gott alla och älsklingen bra jobbat med förrådet, det blev hur bra som helst, men skulle kanske önska att du satt fast regeln på 2,5m innan du sågade den, men det är ju jag det...

/kärlek och styrka till alla underbar där ute <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar