låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 5 augusti 2011

fredag..

kunde ha varit vilken fredag som helst, men vi befinner oss fortfarande på Öland och Böda Sand...
solen har lyst ifrån en klarblå himmel och vi har varit på stranden, fått lite mer härlig rÅsa färg och blivit rejält sandblästrad då det sannerligen har blåst, men doppade oss gjorde vi...

det var kallt, och jag hoppades lite att jag skulle bli av med det jobbiga "locket" för örat som jag fick förra gången, typ i onsdags när vi badade, men inte då...
tjuter gör det fortfarande och när man ligger och ska försöka slappna av är det som värst...

tänkte inte bli långrandig idag, ville bara visa vad min underbara make kom hem med när han varit och handlat, jag försöker inte ens följa med, liksom inte att tänka på..

rosa mumsig "champagne"...

























bilden är kanske inte den bästa, men den är rosa och ingen är väl förvånad...
och just nu for korken rätt upp i tälttaket med ett brak, det gick inte hål i alla fall...

inte nog med detta, lite härlig mumsig mörk choklad gjord här på Öland t.om så bättre kan det knappast inte bli...






















han vet vad jag behöver när allt känns som mest hopplöst, älskar dig mitt hjärta <3


olyckligtvis måste jag bara tillägga att jag inte fick mina tabletter idag heller...

men jag har hört från säker källa att 300personer ska lämna campingen imorgon, och det är jag inte direkt ledsen för...

däremot vill jag ge posten en ordentlig känga, som inte håller vad de lovar, för bättre det blir jag inte även om de andra tabletterna hjälper för stunden...
men om jag bara orkar stå ut de här dagarna så blir det nog lite lugnare nästa vecka...

och våra fina dagar närmar sig, så jag måste härda ut, om inte för  min egen skull så för min man...
inte varje dag man firar 10årig förlovningsdag :)


lite kvällsnjutning på högnivå....




















sköt om er var ni än är
och Therese, njut nu ordentligt i solen och må så gott,
ingen förtjänar det mer än ni <3

/XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar