låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 4 juni 2011

hur kunde det bli så fruktansvärt illa..

man önskar och hoppas att mediciner ska hjälpa, man förväntar sig att de ska hjälpa...
och här sitter man och önskar att man aldrig hade börjat ta dem..

kanske hade det gått åt skogen ändå, jag vet inte...
men nu orkar jag fan i mig inte mer, jag kan inte fortsätta så här.

vad föreslår doktorn...
jo öka medicinerna och varför inte ta två andra också när du ändå håller på...
snacka om tablett missbruk och vad händer...
kroppen orkar inte med och jag blir sängliggande flera timmar i sträck...

så orkeslös och trött att jag inte orkar ta mig upp och kroppen går som på sparlåga....
jag försöker gå framåt, men fötterna står kvar..
likt en zombie går jag runt några steg tills jag får gå och lägga mig igen..

det är inget liv jag vill leva, jag vill kunna skratta på riktigt igen...
känna att jag verkligen vill leva...
men nu är det inte så, och hur jag än vrider och vänder på det så klarar jag inte så mycket mer..

det är tungt i mitt liv just nu som ni förstår, och jag har ingen energi kvar...

/kram på er alla som orkar lyssna...

1 kommentar: