låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 24 juni 2011

Öm i kroppen..

Har inte orkat ta fram datorn än, så det här inlägget skickar jag från min lilla telefon som är bra på många saker.... Och ja det går även att ringa ifrån den...


Jag är trött och vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp ur sängen, men jag vill verkligen, för idag kommer underbaraste Colleen och hennes två underbara barn, och jag vill verkligen orka...


Det är konstigt hur det vänder, men faktum kvarstår dock, mår inte så 100 idag som jag vill.


Doktorn besök igår gav dock inga nya mediciner som tröttar ut mig, utan en liten minskning av den ena, bort med en helt och öka en annan, kanske blir det mer stabilt nu...


Vill passa på att önska en glad midsommar till er alla, om jag inte orkar skriva ikväll. Hoppas ni har det mysigt där ni är...


/ många midsommarkramar till er alla <3


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar