låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 10 juni 2011

fredag och grattis till alla studenter..

tack och lov blev det inga fler zombifierande piller hos doktorn igår, snarare en liten omfördelning.
kan väl hålla med om att det kanske inte är så lyckat att ta alla på en gång, när de går ut på samma sak..

ger trötthet och sämre reaktionsförmåga...

kanske bättre att ta hela cocktailen på kvällen, när man ändå ska sova.
jag ska ge det några dagar och se hur det fungerar, kan ju knappast inte bli värre i alla fall..

biojobb ikväll, och jag får faktiskt skjuts idag med.
han är allt en riktigt klippa och utan honom vet jag inte vad jag skulle göra.

han tänker på mig i alla avseenden och vet precis vem jag är, så det var inte konstigt när han kom hem och hade köpt den urläckra tandborsten som ni hittar längre ned på sidan..

rosa kan aldrig bli fel...

min resa har gått upp och ned som ni vet, men de senaste två månaderna har varit ett rent helvete.
idag om än bara för en kort stund så kände jag lite hopp och det var en skön känsla.
jag är fortfarande trött och saknar mycket energi.

en dag i taget.

/kram och ha en skön fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar