låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 9 juni 2011

välkommen till zombieland...

det är värst på morgonen, från sängen direkt till soffan. Misstänker att det kan ha något med mitt låga blodtryck att göra, likväl som zombiefierande tabletter.

Man försöker ta sig i kragen, idag ska jag orka...

men orken finns inte där, hur gärna man än vill och försöker. Att vila och ta det lugnt borde ge fart på batterierna, men den här duracell -kaninen har däckat för gott känns det som.
kändes  dock ganska okej på jobbet igår, men den sista timmen var det som om allt bara gav upp...

man glömmer bort vad man ska göra, enkla banala saker, man tappar fokus och ingenting verkar fungera...
och som jag kunde ha räknat ut, är jag så trött idag att jag knappt ser orden framför mig på dataskärmen, så kanske kommer det att fattas något ord här och var, men just idag bjuder  jag på det...

dags för spruta idag, gillar inte sprutor...
men då det nästan ruinerade mig att hämta ut dem så får jag allt stå ut med min spruträdsla och ta dem med god min, något gott måste de väl ändå göra...

underbaraste gulliga Camilla, gav mig en present igår och nu hade jag tänkt att jag skulle inviga den..
får se om jag kanske lägger ut bild på den sen, men tills dess får ni hålla till godo med att den kommer att ge värme och den är blå...

/kanske senare, jag finns här och tack för att ni orkar lyssna.

Vill ni får ni gärna dela med er, och lämna gärna en kommentar om ni så vill, för även om jag började skriva mest för min egen skull, så handlar detta även om er som lyssnar och era funderingar och tankar är viktiga för mig  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar