låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 23 juni 2011

Kärlek..

Jag har bestämt mig idag, som tror det eller ej varit en bra dag, att jag tänkte dela med mig lite av vad kärlek är för mig.
sådant som för mig är kärlek och som jag hoppas kan sprida lite hopp hos er, som också vet att de jävligaste dagarna behöver man kärlek, omtanke och framför allt harmoni i själen för att kunna ta emot de positiva dagarna..




kanske är det en klyscha, och kanske tappar det sin innebörd om det sägs för ofta, men det är min sanning idag: Kärleken övervinner allt.
tro mig jag har varit långt där nere på botten och jag vet att utan kärlek vad är det då för mening. Även om man kanske inte har en hjärtevän så finns det alltid någon där som älskar dig som du är, även när du beter dig som en levande zombie, gormar och skriker, bara vill ge upp och kanske låter mörkret omsluta dig så kraftigt att du vill ta ditt eget liv..



jag hoppas och tror att vi alla har någon sådan runtomkring oss, och att vi ska lyssna på vad den personen har att säga, för starkast av allt är kärleken - glöm aldrig det.



jag har så mycket kärlek runtomkring, och bra dagar som denna vill jag dela med mig av det jag vet,
kärleken är en så stark kraft att den faktiskt övervinner det mesta, min största kärlek i mitt liv är naturligtvis min man, och att han är min styrka vet ni redan. Att se hur glad och lycklig han blir bara jag är uppe när han kommer hem - det är kärlek.



att aldrig lämna min sida, och lämna allt för att finnas där hos mig - det är kärlek.
och min styrka att orka vidare ligger i den kärleken.



men det är inte bara min man som ger mig kärlek, utan alla ni underbara vänner, min familj som finns där, orkar lyssna och hjälper mig att ta mig igenom skiten, ni vet inte hur mycket det betyder för mig.
Jag älskar er alla från djupet av mitt hjärta.

och bilderna jag delar med mig av, det är bilder på platser som ger mig lugn, bilder på ögonblick som är fyllda av kärlek, och mycket som jag hoppas kanske kan ge er lite lugn och harmoni också..

/kärlek till er alla, mina goa underbara, kärleksfulla vänner <3

1 kommentar:

  1. En massa Kärlek till dig från mig!
    Vilka jättefina kort!
    Stor Kram till er båda!

    SvaraRadera