låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 16 juni 2011

Kärlek och vänner..

ja idag var beslutet att nästan helt och hållet göra ett positivt inlägg, som ni vet blir det aldrig som man tänkt sig, men det återkommer vi till senare..

först och främst vill jag lägga fokus på alla fantastiska människor jag har runtomkring mig..
fick ett telefonsamtal i morse, morse och morse runt elva var hon väl, men det hör inte hit just nu..

det gav mig en massa skön värme och energi, inte för att jag studsade upp ur sängen, men jag gick upp med lättare steg och kunde känna att det var en "bra dag"

tack J för att du finns, och för dina varma kommentarer i bloggen, det gör så gott i själen när man vet att man är omgiven av så mycket kärlek <3

Jag tänker som ni vet, och jag vet hur svårt det kan vara att prata med någon som är sjuk, speciellt när det inte syns utanpå att personen är sjuk, oftast vet man inte vad man ska säga...
men vänner, goa söta vänner, ni behöver inte säga så mycket, en kram och en tanke räcker och jag vet att ni finns där...

äkta vänskap, man ställer upp på varandra, man finns där och ingenting behöver sägas, för i handlingen ryms så mycket mer..
en handling, som att bara stå vid din sida i en situation som oftast leder till ångest och panik..

i mitt fall handlar det just nu mycket om jobbet som ni vet, men vem behöver oroa sig med alla dessa fina människor som finns där, och alltid har stått vid min sida...

ni vet absolut vilka ni är och idag går all min kärlek till er...
Ni är och förblir fantastiska <3



















stämpeln säger väl allt...
och om du vill köpa den hittar du den här
http://www.bescrapped.se/stamplar/inkido/anglar

fick jag göra lite reklam också..

många tankar också till mina grannar, så fantastiska ni är och glöm aldrig att styrkan den sitter inom er och jag vet att trots så mycket smärta så gör ni så otroligt mycket för alla runtomkring er..
all kärlek även till er idag...
Ni är underbara, glöm aldrig det <3

fick faktiskt ett telefonsamtal till idag, min älskade svärmor..
hon ville bara ringa för att höra min röst..
så mycket kärlek <3

nu tror ni kanske att ni har hamnat i fel blogg, är det verkligen samma person som skrev om skuld igår..
svaret är naturligtvis ja..
men en sådan här dag måste få så mycket utrymme den kan, för att visa att jag faktiskt mår riktigt bra emellanåt...

jag borde kanske inte skriva att jag just i denna stund, inte mår så bra..
men så är det, och enligt en trogen vän så tror jag inte att det negativa är en konsekvens av det positiva..
så tack Micke för de orden..

en sista kärlekshälsning till mitt hjärta, som tog hand om mig i natt när helvetet bröt lös..
du är luften i mina andetag och mitt hjärta tillhör dig..
tack för att du orkar..

/kärlek till er alla

2 kommentarer:

  1. Gött.
    Hör av dig om du vill komma ut i naturen och hänga...

    SvaraRadera
  2. Vad fint du lägger ihop orden. Massa kärlek till dig också. Kram/ Jaana

    SvaraRadera