låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 2 oktober 2011

söndagkväll...

jag önskar att jag kunde säga att jag älskar livet...
att utmaningarna man får bara stärker en och gör en starkare..
och att den enda vägen från helvetet är uppåt...

men så fungerar det inte...
jag älskar inte livet...
ibland önskar jag faktiskt ärligt mer döden...
ingen förstår det...
jag förstår det inte själv alltid...

så hur ska jag lösa problemen...
som vanligt...
vi pratar inte om dem...
kanske försvinner de av sig själva...

ni vet ju att det inte fungerar så...
jag vet tom att det inte fungerar så...
vi pratar om det på terapin...
och kanske är det där som det ska stanna...

men ibland vill man bara släppa det...
och låta det vara där...

gjorde ett köp idag som jag till och från ångrar...
varför gör man så...
man kan inte tillåta sig själv att njuta av vissa saker..

men just shopping tillsammans med vad man ska äta och inte...
är ganska känsliga ämnen...

jag köpte mig en pulsklocka...
har letat på nätet och hittat en som uppfyller alla krav...
men när jag fick den i min hand, betalade den och fick hem den...
så hade jag ångrat mig...

den är ju inte ens rosa...!!!

ja vad säger man...
den har alla funktioner så jag kommer bli nöjd...
men just nu...
vet inte...

det har varit en riktigt jobbig dag...
inte någon lugn och skön söndag precis...

ville inte upp alls i morse...
och dessa hemska drömmar...
man vill bara sova utan något annat att tänka på....

SUCK!!!

ny vecka, nytt helvete att ta sig igenom...
hur länge orkar man...
hur länge står man ut med skiten...

kanske behöver jag bara sova..
who knows ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar