låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 11 oktober 2011

Sömnmedel...

Inatt hoppas jag slippa drömmarna..
Inatt vill jag bara slippa vakna och önska att jag vore död istället.

Inatt testar vi propavan..
Ännu en ny tablett till samlingen.

Kanske blir morgondagen inte som planerat, men jag kommer i alla fall få veta om tabletten fungerar...

Måste också säga att mannen har sluppit sin pjäxa och går mer eller mindre utan kryckor, fast han sover fortfarande i soffan ;-) skillnaden han har huvudet på kudden där foten var förut..

Välkommen tillbaka foten, lite svullen, men inga bindor eller annat.

Kanske mannen blir mindre uttråkad nu och får lite mer energi efter lite rehab -träning.

Puss mitt hjärta..

Godnatt hoppas vi, ögonlocken börjar bli tunga..

/XOXO

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar