låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 13 oktober 2011

Soffan igen..

En natt hjälpte det..
En ynka natt utan drömmarna..

Nu är de tillbaka och man vill nästan inte somna.
Jag kan inte somna.
Allt är mörker och kaos och jag vill bara bort ifrån det.

Det kryper och sticker i hela kroppen..
Och demonerna är där i ens huvud..

Du duger inte...
Du är värdelös..
Varför finns du ens..?

Har ställt mig frågan många gånger..
Har aldrig fått något svar som jag kunnat acceptera.

Smärtan äter upp mig...
Mörkret förtär mig...
Hjärtat slits sönder i bröstet på mig...

Varför existerar jag när jag bara gör fel...
Gör folk ledsna och stressade..
Ingen vill prata med mig..
För ingen ser MIG, eller vågar se mig..

Jag är rädd för dem också..
Vad de ska se när de ser MIG...

Inatt är jag ensam med demonerna..
Beredd på en hemsk morgon...


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar