låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 29 november 2011

ute i kylan igen..??

Jag är jätte glad för hennes skull, att hon fått barn och så...
men det hade varit bra om jag fått veta det innan jag åkte till stan igår..
men jag hade tydligen försvunnit ur systemet..?

så nu är jag där igen..
vet inte vad som kommer att hända nu..
vem kommer jag att få träffa nu..
hon skrev upp mitt namn på en liten lapp med bokstäverna brådskande..
men kanske försvinner lappen lika lätt..
who knows??

det känns bokstavligen som om jag hamnat ute i blåsten..
utan kläder på..
och det är förbannat kallt...

när jag sedan kom hem igår, var vi utan värme..
så jag gick runt och tände en massa ljus för att få upp värmen igen..
den kom tillbaka senare, så ingen större skada....

och sedan var jag på jobbet med mysiga Caroline..
och vi gjorde en hel del nytta..
inte så mycket folk, men vi hade det riktigt bra ändå..
finaste Colleen var hemma med sin dotter...

var inte säker på hur den här dagen skulle bli..
om man siktar in sig på en sak man ska göra,
och sedan räknar allt annat som bonus..

ja då har jag tagit bonus -rekord i dag vänner...

dammsugit hela huset..
körde ett tufft spinningpass efteråt..
en skön dusch på det, sedan lite disk..
och en del tvätt efter det...

och sedan tänkte jag att då jag redan var trött och hade slut på energi..
så kunde jag ta mig an de zombiefierande rosa tabletterna..
eftersom allt ändå var gjort tänkte jag..

och nu mår jag piss igen..
mannen han snarkar bredvid..
han har sovit sedan halv nio...

får väl gå och lägga mig också..
finns inte så mycket annat att göra..

trött och less på skiten säger jag..
och inte nog med det imorgon ska jag till tandläkaren..
varken billigt eller speciellt trevligt...

förbannade skit..
vill slå huvudet i bordet och hoppas jag däckar..

God natt eller något liknade..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar