låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 22 november 2011

tisdag..

så då var man hemkommen från jobbet,
många vill se hur det går för Bella och Edward i Breaking Dawn..
måste ta mig tid att se den..
mannen är väl inte överförtjust, men kanske kan jag få med mig någon som är det..

inatt sov jag lite bättre med propavan,
men tyvärr kommer drömmarna som på beställning ändå..
ikväll ska jag testa de rosa och se hur de fungerar..
då jag börjar få slut på idéer...

imorgon ska jag inte göra något speciellt..
även om man känner att det börjar närma sig advent..
en massa att fixa och trixa med..

på torsdag blir det en tripp till frissan..
och fredag biojobb igen som vanligt..

men i min lilla värld är och blir ingenting som vanligt..
men vill hoppas och önskar..

att något i min värld inte alltid är belagt med skuld,
att jag kunde sänka mina krav så att de inte blir så kaotiska..
men det verkar vara så just nu..

och frustrationen växer..

man kan inte ta hem folk för då börjar jag städa
och får panik när det inte är kliniskt rent..
spelar ingen roll att man vet att folk inte bryr sig,
utan bara vill träffas...

och jag undviker fester..
undviker familj och vänner..
för jag klarar inte att bryta ihop framför dem..

hur ska då julen bli..
vet inte, men det kommer att bli tufft oavsett vad..

blir trött på mina känslor och överanalyserande..
men vem är jag egentligen utan det..
det är ju en del av mig..
men jag blir ju aldrig hel...
bara skärvor här och där..

SUCK!!

dags att testa lite rosa meds..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar