låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 4 november 2011

ledig fredag..

så skönt att få sova ut, visserligen inte helt av mig själv men ändå..
Tack Cathrine för att jag fick den här dagen att vila upp mig på,
det var verkligen vad jag behövde..

och som sagt idag har jag bara myst med "barnen" i soffan..
och faktiskt inte tänkt så mycket på jobbet..
så kanske har jag lärt mig att jag behöver vila ibland,
och att detta faktiskt kan vara berättigat..

jag hade ju tänkt läsa lite idag,
men jag var väldigt dåsig på morgonen,
så jag kände att det inte var rätt dag att försöka få orden att vara still i en bok..

trots att jag var dåsig och trött så gjorde jag alla mina rutin grejer på morgonen..
skillnaden från igår,
tom kaffekopp på diskbänken..
ingen tvätt idag..
men jag tog in posten och bäddade sängarna..
banala grejer kanske,
men när man inte funkar så blir banala saker riktigt tokjobbiga att göra..

nu tittar vi på idol..
och allvarligt min favorit var rätt kass idag..
Molly, hon har alltid varit min favorit men idag..

VAD HÄNDE...
hon är ju så himla duktig..
hoppas hon får vara kvar...

spelar lite wordfeud under tiden också,
det är det som håller hjärnan igång,
när inget annat funkar...

vill också tacka Håkan och Linda för vår nya kontorsstol,
har inte sett den än eller provsuttit den,
men en pinnstol hade varit bättre än den vi har idag..

blir att lägga sig tidigt ikväll känns det som,
och städningen i morgon,
ja det får nog bli hjärtats jobb..
kroppen säger nej..

behöver sova,
behöver...

nog med det..
hoppas ni som kämpar imorgon förstår..


Kramar en något dimmig Åsa ikväll
/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar