låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 12 november 2011

fortsatt helg..

visste inte riktigt hur det skulle bli idag,
sömnen som ni vet spökar ju för mig, vaknar varannan timme..
inte alltid mardrömmar, men man befinner sig i något parallellt universium
och vet inte vad som är vad..

nu har jag läst ut Issas bok Verklighetsprojektet som finns att köpa på bokus,
och jag gillade den skarpt, min första bok på evigheter och jag är stolt att jag kunde hålla fokus,
för ibland blir allt så okontrollerat dimmigt..

det blev melodikrysset i morse, gick bättre än förra veckan..
HURRA för oss!!

sedan skulle Linda komma över, tyvärr blev det ingen fika..
men det skulle vi ta nästa vecka..
ser framemot det, bara tjöta av sig lite skit och så..

Fick våra nya ljusstakar om ni kommer ihåg, kommer bild på dem senare..
lite besviken på ljusen dock, som trots allt kostar nästan 15kr/st och det ena
dränkte sig själv och dog ut, två höll ut..
men lite besviken måste jag säga att jag är...

hjärtat mitt har röjt ute i vårt förråd idag och fått slängt en massa skit
och ställt in en gammal hylla från posten som mamma hade i sitt garage innan hon flyttade,
han hivade även ut en gammal frysbox, en helt dagsverke kan man väl säga..
inte konstigt att han drar timmerstockar här bredvid..

Jag har tagit upp kampen igen..
med spinningcykeln..
tog det lite lugnare, men det gick väl ok
kan alltid gå bättre så är det ju..
var lite darrig efteråt, och kommer förmodligen ha ganska kraftig träningsvärk..
men vill man vara fin...
ja ni vet hur det går..

hoppas ni alla haft en fin lördag,
här har dimman inte lyft på hela dagen..
man känner att vintern är på väg..

/sov gott och ta hand om er var ni än är och vad ni än gör
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar