låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 1 september 2011

ny månad

vill inte, orkar inte just nu...
faktiskt riktigt jävla illa idag..

och till råga på allt har de gjort om gränssnittet här på blogger,
så jag vet inte riktigt hut det kommer att se ut..
känns lite jobbigt, när man var så invand med det gamla..

inget i brevlådan idag heller..
behöver hjälp nu, varför ska det vara så svårt..

ingen att prata med, mannen sover...
imorgon ska jag jobba, på lördag ska han döma i Göteborg och på söndag jobbar jag igen...
borde inte störa mig så mycket, men just nu gör det det...

vill bara känna lite hopp och kunna se framåt..
men nu kan jag knappt fokusera på imorgon...

det är splittrat idag, men jag är splittrad...
ju längre tiden går desto större blir bomben..
och tro mig snart exploderar den...

så idag var det spruta igen, alltså 3ml vätska med en sprutspets på 5,5cm..
för er som tar sprutor eller jobbar med dem, vet vad jag pratar om..
det är mycket vätska och en STOR nål, tack och lov ser jag aldrig när hon tar den..
men nu vill jag inte mer...

vill inget mer, trött på allt...

fick en ny medicin också...
inte mot ångesten eller depressionen utan för örat..

ni kanske kommer ihåg det, lite susande och jobbigt som aldrig gick över..
nu fick jag en nässpray med kortison...
för tydligen var det lite problem med örat, lite svullet inuti tydligen..

vi skulle mysa lite med teve ikväll..
går så där kan jag säga, det är jag och CSI Miami...
han vaknar väl till slutet som det brukar vara...

skit också...
jag vill inte att han ska sova, för här sitter jag och är ledsen..
han behöver sova jag vet...
och när han väl vaknar kommer jag inte vilja prata om det..

varför gör jag så..
vet inte..

Hoppas verkligen att ni har haft en bättre start på den här månaden..
för den här dagen vill jag bara glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar