låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 8 september 2011

lite av en ilsk zombie..

kanske kan hända att det låter komiskt..
men så är det inte...

jag har varit förbannat arg idag..
skulle vilja slå någon väldigt hårt som får min mamma att må dåligt..
och då min kropp idag inte reagerar som normalt..
så välkommen till zombieland..

ni som följt bloggen vet att min mamma ska sälja sitt hus...
och allt hade kanske varit frid och fröjd om hennes mäklare inte gått bakom ryggen på henne..
sagt nej till ett högre bud än det som är lagt som högsta bud idag..
alltså får man göra så..
gå bakom ryggen på sin klient...

jag är så förbannad..
min mamma har haft stress och oro i sitt liv ändå..
det här tar ju bara priset..

hon fick aldrig reda på det här första budet..
och hade ingen aning förrän andra började prata om det..

hoppas hon skäller ut honom ordentligt..
och löser det med dem som är intresserade av att köpa..
för de finns ju där, även om hon aldrig fått reda på det..

arg är jag, men det löser dessvärre inga problem...
fortfarande zombie och värk i hela kroppen som inte känns som min..

hoppas det släpper lite tills imorgon då jag ska jobba..
med Fredrik och finaste Colleen...

sov gott på er

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar