låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 20 september 2011

ingen operation..

de säger att det ska röntgas,
men blir man sövd och eventuellt får en spik "inmonterad" i foten..
ja då är det väl en operation..

de hade för mycket akut idag...
så vi väntar...
imorgon kanske...

dock blev det ett tre timmars besök på akuten..
då mitt hjärta kände att gipset skavde på fotknölen..
svullnaden hade gått ned, vilket är väldigt positivt..
men det blev inget nytt gips, bara nya gasbindor och vadd...

de ska ringa imorgon igen..
håller tummarna, både för att det inte ska vara någonting..
och att det blir gjort så vi slipper ovissheten...
och jag vill verkligen inte åka dit fler gånger...

kräks bara jag tänker på det..
väntan...
sterila miljöer...
och detta eviga tickande...
hör det i mina drömmar...
Blä...

men det finns ingenting jag inte gör för honom...
om man bortser från att handla och laga mat då vill säga..
min erfarenhet säger mig att då kommer jag nog att dö på kuppen..
för att ge mig på något som jag ALDRIG gör normalt...
sätt spiken i kistan..
lite allvarligt uttryckt..
men efter alla turer så är det så det känns...

men man måste hålla lite av sig själv ovanför vattenytan..
blev faktiskt ett spinningpass idag...
ut med skiten, all frustration liksom försvinner..
och för ett kort ögonblick är man lite av sig själv igen...

men jag kan inte göra det varje dag..
och det vet jag ju..
även om det är skönt att leva på ruset ett tag..

blev en skön dusch...
fick på mig "rosa" och lilla "rosa" på bordet bredvid..
ständigt pipande...
då jag som så många andra har jag förstått...
har hamnat i wordfeud -träsket....

så kul, alfapet i mobilen...
håller min hjärna i gång...
jag kan ju säga att jag behöver det för att hålla mig fokuserad..
men man blir beroende..

så om någon vill..
fruDahlin vill gärna ha en match..

idag vill jag passa på att gratulera brorsan och hans underbar fru på bröllopsdagen..
Kärlek till er båda <3 <3 <3..

och tack för att svt play finns..
såg precis på Mia Skäringers "dyngkåt och hur helig som helst"..
vilken föreställning..
se den om ni har möjlighet...
så mycket allvar blandat med humor...
hon ÄGER!!

så godnatt på er vänner och kärlek i massor till er

/xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar