låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 11 september 2011

Söndag och lite ångest...

Ingen strålande morgon direkt.
Vaknade med mardrömsvånda och tårarna rinnande nedför kinden...

Ingen bra start, men tog mig till soffan och lite frukost tillsammans med reprisen av finalen i "so you think you can dance".. Snacka om gåshud...

Sedan tog mig kärleken och jag ut på en promenad. Varmt och torrt, en aning huvudvärk och sedan en kall dusch innan det var kabeldags...

Fick en ganska kraftig ångestattack efter duschen...
Jag lyfte benen och gick framåt, men kroppen rörde sig inte en millimeter..

Man får göra vad man har med det som fungerar, så jag tog mig fram med hjälp av armarna istället med baken släpande i golvet..

Efter en stund går det ju över...
Men det är rätt jobbigt att inte fungera.
Sedan var det dags att arrangera lite kablar, borra lite..

Och inget kaos med kablarna, men det borrades lite extra både här och där, men nu är kabeln på plats...

Ville också passa på att gratulera fam. Tauson på bröllopsdagen <3 kärlek.

Och min man grattis till att du får döma semifinalen, du är bäst <3

/xoxo


Skickat från min äppelskrutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar