låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 9 september 2011

fredag och trött i kroppen..

den strejkar..
vill inte röra sig som jag vill..
fingrar som skakar så fort jag försöker räta ut dem..

det är mycket stress i kroppen idag..
och över 8h på jobbet idag/kväll...
hm...

önskar att det vore lite lättare att släppa på de där känslorna..
men det tog mig nästan 2h att somna igår..
och då går det runt i skallen på mig...

vad kommer att hända på måndag..?
bedömningssamtal...
jag vet att man bara ska säga som det är..
inte säga det man tror de vill höra...
men hur ska de bedöma mig, när ingen annan lyckats..

jag kan knappt skilja mig själv från alla känslor och tankar...
var mitt i all skit finns jag...
någon som bara vill känna sig levande, glad och lycklig i alla fall ett litet tag..

är jag bara deprimerad, ledsen och trött..
just nu är det så...
och här sitter jag och vet varken ut eller in..

slutar det någonsin...
kommer jag att sluta ge mig själv skulden..
kommer jag att bli mig själv igen...
kommer livet någonsin tillbaka...

ärligt..
känns inte så..
har hoppats så länge och önskat..
men snart orkar jag inte hoppas längre..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar