låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

söndag 18 juli 2010

Veckans sista...

Det har varit mycket på gång här idag...
Lite för mycket för min smak...
Jag älskar barn...
Det gör jag verkligen...
Men här löper de amok totalt...
Vi fick nya grannar....
Barnen skriker och gapar och slåss...
Jag vill bara krypa ned under täcket igen...
Alltså ta hand om barnen....
Önskar för ett kort ögonblick att jag vore hemma...
Suck...
Då var jag där igen...
Det blir för mycket...
Man får ständigt se sig över axeln...
Rätt vad det är så har man en cykel över sig...
...
Men det är inte bara cyklarna som gör som de vill...
Tydligen lever bilarna sitt eget lilla liv också...
Då man tror man kan parkera med husvagn i den enda körbanan som leder in till campingen (för oss som redan bor här)
Alltså det är klart och tydligt skyltat åt alla håll...
Men ändå...
Suck...
Som vanligt är det en annan dag imorgon...
Hoppas gör jag...
/sov gott och tack för att ni orkar lyssna...
..

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar