låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 16 juli 2010

En annan dag...

Så här är det...
Jag har ältat...
Tänkt och funderat...
Visst kan jag ljuga och säga att jag haft en bra dag...
Men verkligheten är något helt annat..
Det känns i varje liten del av kroppen...
Jag borde inte vara här...!
Men vart ska jag då vara...
Ärligt talat vet jag inte...
Suck...
Hur blev det så här illa egentligen...
När blev alla människor häromkring mina värsta fiender...
När blev mitt paradis...
Mitt fängelse...
Kanske drar jag gränsen för hårt...
Men om det är detta jag minns till nästa år....
Då kommer allt bli likadant....
Kanske förändras jag....
men vågar jag hoppas att det blir bättre...
Dags att sluta älta kanske...

Försöka sluta tänka...
En annan dag....
..

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar