låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 20 juli 2010

Tisdagen går mot sitt slut..

Dags att knyta sig...
Sammanfatta intrycken...
Mitt tålamod börjar tryta...
En riktig liten ligist härjar bredvid oss...
Fick tag i en kratta...
Börjar hamra på bilen (deras)...
Pappans kommentar:
Det är inte vår kratta..,
Men att ungen slog på bilen var tydligen helt ok..!!!
Har man inte missat något undrar jag...
Ska barnen få göra precis som de vill...
Har föräldrarna gett upp...
Jag vet inte...
Men trött på det är jag..,.
Tur att man kan hitta små ljusglimtar...
Lite mys på tisdagskvällen...
Imorgon hoppas vi på en sista dag med sol och bad...
Sedan bär det av hemåt...
/njut av de små ögonblicken...:)
Kram

.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar