låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 15 juli 2010

Folkvett...??

Jag är trött...
Så trött på alla som tror att bara för att de har semester så gäller inga regler...
Man lämnar allt vett hemma...
Helt plötsligt så kan man svina ned hur mycket som helst...
Just för att någon annan utsliten stackare jobbar häcken av sig för att hålla det rent och snyggt..
Vad är det för fel på folk...
Suck...:(
De lämnar sina ungar vind för våg och helt plötsligt har de fått en ny bebis...
Ölburken/ölflaskan....
Den får följa med på toaletten...
När man ska diska....
Och allra vanligast.....
När man är ute och går med barnvagnen.....
Kanske är jag gammal....
Men jag tycker det ser illa ut....
Vad vet jag.....
Här sitter jag med mitt vinglas...
Det är semester....
Men måste man lämna folkvettet hemma...?
...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar