låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

lördag 24 juli 2010

För många deckare.

När sommaren kommer läses det en hel del...
Jag är inget undantag...
Det blir en hel del pocketböcker...
Förr läste jag nog mest romaner...
Men de flesta författarna som jag gillar att läsa idag skriver deckare...
Det handlar om ond bråd död...
Mördare och psykopater...
...nu börjar jag inse att det kanske har blivit för många...
Jag såg nämligen en svart sopsäck i diket när vi var ute och åkte...
Och min första tanke...
Likdelar...
Jaha så morbid har man alltså blivit...
Kanske dags att börja läsa något snällare....
/ha en skön helg och akta er för svarta sopsäckar...
Man vet aldrig vad som kan finnas däri. :)
Kramar
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar