låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 9 juli 2010

Nedräkningen har börjat..

2 dagar kvar att jobba...
2 dagar av total kaos, stress och ångest...

För visst är det så...


att packa är den största boven i mitt drama..........
Vad ska man ha med sig.....
och hur mycket blir faktiskt aldrig använt....

Ska man packa för soliga varma dagar....
eller lite kyligare, regnigare....
Hur packar man för sol och regn utan att packa för mycket...

Ska man packa för en vecka eller två....

BLÄ!!
Nej jag blev inte 3år plötsligt....
men jag kräks på det här....
samma sak varje förbannade år....

Nu ska väl sanningen fram...
egentligen har jag packat färdigt.....
men i mitt huvud finns det plats för så mycket mer som jag kan packa...

Jag blir bara så trött....
hur svårt kan det vara.......

Jag ska tillbringa kvällen och morgondagen på bion..........
så jag hinner förhoppningsvis inte stressa så mycket över det just då.......
men när jag kommer hem....

de sömnlösa nätterna är värst....
då smyger små tankar in i huvudet....
som absolut inte gör någon nytta alls...


Det är väl bara att bita ihop...
för nu är det så här....
kommer alltid att var så här....
för det är ju sådan jag är...

/kram alla och hoppas ni får en toppen helg .





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar