låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

torsdag 15 juli 2010

En dag jag kanske borde glömma..

Ja...
Jag önskade kanske att jag stannat kvar i sängen i morse....
Trots några sköna timmar på stranden....
Eller kanske pga....
Ärligt talat så vet jag inte så noga...
Jag känner bara att jag inte orkar...
Och när jag inte orkar då kommer tårarna...
Ja...
Så är det...
När en eller två har knuffat på en...
Och vart man än vänder sig så trängs folk....
Köer...
Till toaletten...
Till duschen....
Kanske är jag bara trött på folk...
Trött på att inte komma undan...
Jag vet ju att det brukar bli så här...
Kanske detta trots allt inte är bra för mig....
Varför inte..!!?
Detta är ju mitt paradis..
Jag vill ju vara här....
Imorgon är en annan dag...
Vi får se vad den har att erbjuda...
Än har jag inte gett upp...
/sov gott vänner..
Tills vi hörs igen..
.
Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Pigga, fräscha Åsa är säkert tillbaka i morgon då det är en ny spännande dag! Kämpa på vännen!

    SvaraRadera