låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 21 juli 2010

Hemlängtan...

Ja det är så...
Jag längtar hem...
Om jag hade låg toleransnivå innan...
Nu har jag ingen alls...
Tyvärr så är det så...
Det kryper i kroppen på mig...
Hjärtat slår fort...
Och det snurrar i hela huvet på mig...
Paniken är ett faktum...
Jag vill inte riktigt erkänna det för mig själv...
Men det är visst dags igen...
Det känns i varje liten del av kroppen...
Men imorgon åker vi hem...
Jag önskar att det hade varit så mycket annorlunda...
Att jag hade varit annorlunda...
Men det är så här jag är...
Jag får panik och ångest...
Jag börjar gråta och önskar ibland att jag inte fanns...
Så illa är det ibland...
Men ibland är det riktigt bra också...
Tyvärr vet jag aldrig riktigt när det är...
Jag är helt slut just nu...
Imorgon ska jag göra en sammanfattning av alla känslor och intryck....
Just nu vill jag bara...
Andas lite lugnt och njuta av mitt vin...
Imorgon åker vi....
Kommer sakna det ljuvliga havet...
Mina tankar går också till M som har cyklat genom Sverige...
Det är starkt jobbat...:)
/ ta hand om er..
Kram för nu...
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar