låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

tisdag 27 juli 2010

en tanke..

Jag gör det ganska ofta som ni säkert har märkt...
Jag tänker..

Idag har mina tankar kretsat kring olycksdrabbade människor...
Varför råkar vissa ut för en massa tråkigheter....
medan andra går genom livet utan minsta motgångar...

Varför drabbas alltid de som absolut inte förtjänar det...

Jag har en underbar vän...
hennes öde är obotligt....
men hon är den mest positiva människa jag känner...
hon börjar oftast dagen med att peppa andra....

Hon ler alltid...
och trots att jag vet att hon mår jävligt dåligt så visar hon det sällan....
Hon borde vara en inspirationskälla för oss alla.......
Hon är min inspirationskälla........

Hon tar dagen som den kommer....
och gör alltid det bästa utav det.......

Borde vi inte alla göra det.......

Borde vi inte alla se över våra liv........
vad vill vi...
uppfylla våra drömmar...

Tänka över saker och ting....
vara spontana.......
och inte ha hela livet inrutat......

Tack Linda för att du är precis som du är...

/tänk på vad ni har och ta det aldrig förgivet..

Kramar för nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar