låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 16 juli 2010

Dagens sista...

Kanske är det illa...
Kanske kunde det vara mkt bättre...
Men så här är det nu...
Att trängas med alla är kanske inte idealet för mig just nu...
Men jag gör det ändå...
Tror någonstans (trots allt) att det här ändå är platsen jag ska vara på..
Jag har varit här alla mina somrar....
Och jag kommer fortsätta vara här...
Det kommer kanske bli sämre...
Men någonstans innanför skalet finns jag...
Jag som älskar mitt Öland...

/ vill avsluta den här dagen med en stor kram till alla underbara vänner som följer mig och orkar lyssna....
Tack för att ni finns...
God natt till er alla..

.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar