låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

måndag 12 juli 2010

Jag är här....

Det var ingen bra dag igår...
Den sämsta på länge faktiskt....
Idag är jag tillbaka...
Njuter av brisen ifrån havet...
Saltstänk i håret....
Sand mellan tårna....
Öland är mitt paradis igen....
Att hitta styrka när man mår som sämst....
Är inte alltid så lätt....

Styrkan finns där, men behöver en knuff ibland...
Linda om du läser detta....
Din styrka och positiva inställning...
Hjälper mig att hitta min....
Tack för att du finns och sprider glädje...
Mannen i mitt liv...
Du är fantastisk....
Tack för att du står ut med mig....
/njut av livet och ta hand om er
Kramar
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar