låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 30 juli 2010

fredagskväll....

Det börjar närma sig...

imorgon börjar jag jobba igen..

Igår hade jag riktig ångest över det...
idag har jag kanske mer kommit till sans...

Visserligen känner jag en oro över att jag inte har kunnat varva ned...
det brukar tendera i att det exploderar då....

Man springer liksom in i den där väggen....
som alltid har funnits där och stoppat..........
men helt plötsligt ser man den inte...
och PANG.........

Önskar att det inte vore så...
att jag inte var sån...
för jag har redan sprungit in i min beskärda del av väggar...
och det är inte skönt....

önskar det inte vore så ensamt...

..men snart kommer han hem..
mannen jag skulle gå genom eld och vatten för..
mannen i mitt liv....

nu ska jag ta det lite lugnt...
kanske ett glas vin..?

Imorgon är en annan dag....
ska göra det bästa av det...

Ha nu en fortsatt mysig fredagskväll....

/kramar

1 kommentar: