låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

onsdag 28 juli 2010

Bara en sådan dag...

Ja...
Så var det idag...
En sådan dag...
Allt känns tungt...
Har svårt att andas...
Ångest...
I egen hög person...
Borde jag bli förvånad...
Egentligen inte...
Men det gör det inte lättare precis...
Allt börjar liksom snöras ihop...
...och på lördag börjar jag jobba igen...
Det har blivit lite för mycket nu...
Igen..?!
Tänkte att det skulle vara skönt att pyssla lite...
Många idéer och saker jag vill göra...
Men gnistan var liksom borta...
Och då blir jag bara frustrerad...
Ska försöka imorgon igen...
Se om jag kan hitta min gnista igen...
/ imorgon är en annan dag..
Sov gott vänner...
.
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar