låt varje ögonblick räknas

Låt varje ögonblick räknas..
en blogg om kärlek, panikångest och depression,
blandat med bilder, familj och en del scrapbooking

fredag 23 juli 2010

Hemma

Visst är det skönt att vara hemma....
men jag önskar jag hade lite lättare för att koppla av...

Här hemma känns vardagen alldeles för nära...
och det är ju den man vill slippa när man har semester...

man tror kanske att det inte har någon betydelse var man är..
men det har det faktiskt...
är man borta så finns det vissa saker man inte KAN göra...
och är man hemma finns det alltid saker som måste göras...

Man blir trött...
i alla fall på sig själv...
SUCK...

Satt och funderade lite på hur man ska sammanfatta våran vistelse på Öland...

Visst hade jag planer på att gräva ned mig....
och visst hade jag smått panik hela tiden...
men som sagts tidigare...
de underbara stunderna på stranden gjorde det nog ändå mödan värt..

Sedan kan man ju diskutera vad som hade hänt med standarden på campingen...
Mycket sämre än förut...
allt verkar bara handla om pengar...
tjäna så mycket som möjligt verkar vara det som betyder mest...
skyhöga priser och dålig standard...

Nästa år åker vi förmodligen...
men vad som händer efter det vet jag faktiskt inte...

/ ha nu en skön fredagskväll
kramar


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar